Saturday, 13 August 2011

my teletubbies friend

assalamualaikum dan salam sejahtera...
salam satu malaysia..salam salaman di antara kita...
dah mula lah aku nak merepek kan...

ok la malam nie aku tak ada benda pun nak cerita cume tiba-tibe aku terjumpa balik gambar aku dengan kawan-kawan nie...gambar nie di ambil masa semester lepas...masa tu kitaorang di panggil teletubies...
nie boleh di katakan teletubies group la...hehehhehehe


mula-mula kelas aku dua orang je pelajar perempuan lepas tue tambah lagi 3 orang jadi mulaya lima, tapi kawan aku yang sorang tu benti la plak...jadi ada 4 orang la bunga dalam kelas aku tu....

dan kerana itu lah, kitaorang buat gelaran teletubies.....
comel kan...hish aku nie nak bangga la pula...hahhahaha


cube teka sape je yang ada dlam gmbar di atas selain aku...... diorang pun blogger juga... ada yang terkenal gak la...tapi mana satu mereka....

p/s ini saja jew...tak tahu nak entry pasai pe ag....
hope tak kisahlah kan....

6 comments:

kotak bulat said...

gmbr atas ni error la..xpat tgk..cube msukkn lg skli

ArulchelseA said...

ada yg terenal??? sapa ek..hehehe..

myra yusreena said...

haha..comel jek teletabis..haha

amir aizat said...

comel sajo,hehe
ha'ah gmbr ats error

abghani said...

telutabies..lama tk dengar citer tu..
salam ramadan..i folow yr blog

kakngah said...

teletabis cute apa..
maknanya korang cute la.. kehkehkeh!!