Tuesday, 2 August 2011

APA ITU "C_N_A"

assalamualaikum dan salam sejahtera...
apa khabar sume...
puasa tak hari ini???
puasa tau jangan tak puasa lak..huhhuhuuuh

aku tak tahu macam mana aku nak buat....
aku ada suka kat seseorang nie, tapi aku tak tahu macam mana nak cakap kat si dia yang aku suka dia...
pelik lah aku ni, banyak kot lelaki dalam dunia ni, kenapa aku mesti nak suka kat dia...

cinta...
kenapa kau hadir dalam keadaan aku yang alpa...
bahagiakah kita yang dilamun cinta...
ada apa dengan cinta...dah macam tajuk lagu lah plak...


manusia sering berasa gembira...
bila mendapat sesuatu...
tetapi...
mereka lupa...
kepada yang bernasib malang...

perasaan...
muncul sebagai penenang...
menjadi sahabat ketika duka....

1 comment:

ArulchelseA said...

btul tu..perasaan jd penenang..