Thursday, 21 July 2011

apa-apa saja

assalamualaikum dan salam sejahtera.....
hari ini aku nak kongsi sikit pasal apa-apa ajelah...
sebenarnya aku x ada idea pun...hahahahha

aku cuma nak kongsi sikit lah...kenapa ek bila seseorang tu jatuh cinta perangai terus nak berubah...
aku x faham betul...bila diorang yang bercinta ni jumpa saja pasangan pijak semut pun x mati....
dari selalu membuli terus jadi seorang yang berbudi...


hahhahaha jadi kan manusia dalam dunia ni semua nya bermuka-muka...
boleh dikira lah dengan jari sape yang x bermuka-muka...hahaha masuklah aku sekali..


sape yang rasenya tidak bermuka-muka.....cer citer....hahahahhaah

sekian la....x ada idea lah...harap boleh timer...

5 comments:

ArulchelseA said...

ermmm dah syg biasa la...sy pun mcm tu skang ni..pijak gajah,tak mati gajah tu........ kih kih kih..

ABU said...

adakah suka bermuka muka sama maksud dgn manusia jadi jadian...hahahaha

kalau ya..so aku bukanlah manusia jadi jadian :P

c-ma said...

btol3...ble da syg seseorg tue,konfem2 ler jd baik...he3

ILA HonEyBuNNy said...

jangan bermuka2...

jom jadi diri sendiri...hehe

muhamad hanif said...

kau jatuh cinta ke jatuh tangga ni ?


AHHAHAHAHAHAH