Friday, 22 July 2011

tidur

assalamualaikum dan salam sejahtera...
selamat malam...sudah makan belum...kite x makan lagi nie...nk juga bagitahu...
 malam nie nak cerita pasal kenapa manusia suka tidur....macam aku la hihhihihi


tidur memang serook...kalau sudah tidur macam x nak bangun saja....
tapi kata orang kalau banyak tidur badan boeh gemuk...betul kew?
aku x pasti lah...yang penting lau aku dah tidur cam susah je nak bangun...

kalau kurang tidur, emosi kita boleh tak siuman..daripada normal jadi x normal...
asyik nak marah dan mengamuk je kejanya....x boleh silap sikit..pasti kena...
kesian juga dekat orang sekeliling yang menjadi mangsa perbuatan kita....


hehehehe...tapi mereka yang di sekeliling selalu memahami kita...
patut di hargai tu jasa diaorang....
ceria-ceria lah selalu ok...
sekian...no idea....guguguhuhu

7 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

betul tu..kalau xckup tido..mula la nak meragam..macam baby jugak kan..ehhe

tido la secukupnya...ngeh3

kotak bulat said...

kalau berdengkur mggangu org tido cmne? hahahahahhahahaahahahah

MATA HITAM said...

kb: 2 dah lain...base lah kalau dh tido...makin nikmat kalau berdengkur sekali...hahahhahaha

KeTaM_BaTu said...

memang bes kalau dapat tidur.. tp kalau tidur lama sgt nanti leh pening2 time bangun

ABU said...

hargai orang yg menghargai kita :D

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha ! Tia suka tido . tapi apsal badan tak naik2 ? grr ~

GR said...

tidur yang seimbang sangat penting untuk mengawal kesihatan tubuh badan dan minda :)